Rom Julen

Nå er julen over, og jeg fikk masse fine julegaver, vi hadde to juletreer i år. Vi var først på Høvik hos min tante og onkel, så var det hjem kl 9 og pakke ut gaver hjemme, det ble masse 🙂 Nå har det vert alt får mye julemat i det siste, så det er jeg lei av, spesijelt ribbe, bare fett. Så nå i romjulen ble det masse taco, det var deilig. Mira har foressen egen hjemmeside: http://www.mira-border.piczo.com

Så nå i rom julen har vi vert på vinter hytten, der var det pent, bare hvit, tok masse fine bilder av hundene i sneen. Må si Bessie er utrolig ødeleggende ovenfår Sita, lærer henne uvaner som og bjeffe, så jeg har utrolig lyst til att Søs (Heidi) har henne, og det skal hun kansje også, får Sita bjeffer nesten aldri 🙂 Sita er super flink til og trekke på ski, hun hadde aldri gjort det før, men hun er super flink.

Gleder meg til ny året, da skal det bli masse agility konkuranser, kansje til og med, med Sita, hun er jo snart ett år 😀 men skal begynne med en hopp klasse i starten. Follo er det først og fremst og da er det Tuva som skal gå.

Her er litt bilder fra Rom Julen:

Sita 10 mndr

Sita 10 mndr i sneen

Utsikt fra tarassen

Sita er flink til og trekke

pene Sita=)

Sita=)

Pene

Her er Ninjo, dalmatineren til Venninnen min, sover =p

På kvelden

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Rom Julen

  1. Hanna & Kakan

    Sita blir bara vackrare och vackrare, jättefina bilder. Och vilken underbar utsikt ni har =)…

    Kakan och Sita verkar ha likadana öron, som far åt alla håll, ibland stående å ibland inte =)..

    Önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR med massor av framgångar
    Hanna & Kakan

Legg igjen en kommentar